Ooops...



Ooops ... det va länge sen , jag lovade att jag skulle lägga upp bilder igår från melodifestivalen men det blev inte så eftersom jag vad helt slut efter helgen. Det blev inga bilder idag heller även fast jag har fått alla bilder fårn fiia men dom kommer nån gång haha det lovar jag , kanske på torsdag ? Jag har  pluggat hela eftermiddagen på svenskan och sen på historian. Innan det så va jag med emma en liten stund vi satt .. nej låg på en bänk ute och lyssnade på musik , mysigt , kanske framstod som superdeppiga om någon såg oss för vi sa inget typ och lyssnade på lugn musik , men om man inte kan sova på söndagskvällar blir det så .. Nu ska jag kolla alla sidor på internet i min dagliga rutin och sen sova , ses imorrn det lovar jag ! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0