Kanske ingen melodifestival !



Hemma efter träningen som bestod av dans , massa kondition och styrka .. elr jag har ju vart hemma länge nu. Kusinen har fyllt år så et va kalas men det blev träning istället men mamma och mårten tog hem resten av tårtan som smakade hur gott som helst ! Nu till rubriken, som ni kanske har läst så kommer jag vara med i pausen på melodifstivalen på lördag men svt har tydligen en åldersgräns på 14 år elr nån slags längd man måste va , men jag vet inte riktigt. Typiskt på om man måste vara 14 år för jag fyller 14 om 13 dagar ! Later people !

Kommentarer
Postat av: M O A - S V E

jaha här snor man bilder ;)<3

Bra att du fick vara med i melodifestivalen också!!!! :D:D:D<333

2009-03-04 @ 22:03:24
URL: http://moasve.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0