I veckan har jag pluggat och tränat

Jag har inte bloggat på 3 dagar men jag kan berätta att jag inte hinner blogga på tisdagar ocg onsdagar eftersom jag har träning direkt efter skolan. Tur att man inte är någon storbloggare då hade man ju fått stressa som en galning om jag va det asså.. Men om man har så många läsare så tror jag faktiskt att man inte tänker på att man inte hinner man bloggar ändå. Jag och mamma har bakat kärleksmums nu och så har vi i familjen ätit tacos. Och som ni kanske redan har sett så är det vår och det har kommit upp en snödroppe i våran trädgård!




Kommentarer
Postat av: Louise

Har ni bara en snödroppe, jag har hela framsidan.

Louise

2009-03-20 @ 19:51:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0