Bilder från melodifestivalen !

Bättre sent än aldrig !



Våran loge ! :D



När vi  inte hade nått att göra på våran rast typ så åkte vi in till fiias mormor och morfar som bor i norrköping.



På frdagkvällen så va i sponsortältet och sjäng songstar haha as kul !



Vi har kamerarepetition på lördagsmogon ;)



Mycket väntan mellan repetitionerna ...



Alla artister har morgonmöte , vi satt någonstans på läktaren och smög haha xD



Starpilotes på lördagskvällen , vi såg alla nummer hur många gånger som helst , på alla repetetioner och generalrep :)



Varför gick inte Rigo till final !?! Jag tyckte dom va lätt bäst, jag pratade med rigo och fixade autografer men några andra tog dom :S



Sarah dawn finer (?) va också riktigt bra tycker jag :D



I'm standing in the greenie peenie room ;)



Fick ta en bild av fiia för jag hittar inte bilden på mina gratissaker.. men jag tog samma saker fast typ 3 ggr s¨mkt haha xD

Kommentarer
Postat av: M O A - S V E

hah äntligen kom bilderna! :D <33

2009-03-13 @ 20:47:38
URL: http://moasve.blogg.se/
Postat av: sofia

Det var roligast asså! :D:D men vadå, du hade ju inte 3 ggr så mkt gratisgrejer som mej :O x)

2009-03-14 @ 19:51:27
URL: http://bjursaker.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0