220319



Hemma från träningen nu , som ni kanske har märkt så uppdaterar jag inte lika ofta, kommer nog köra på att blogga när jag känner för det. Nät jag inte har något att göra. Men vad tyckte niom Robinson igår då? Jag tyckte det av bra , bara att man saknade den där fina vita sanden och det turkosa vatnet men det kommer väl sen. Hoppas det. nart blir det SM i gymnastiken för mig o min grupp. RM eller Sm hur man nu vill kalla det men RM står iaf för riksmästerskap och det är ju i hela sverige och SM betyder ju samma sak bara att det låter mycket större så jag tänker kalla det SM haha. Nu ska jag hoppa in i duschen och sen får jag se vad som händer denna dag. See Ya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0