Böcker

Nu har jag läst ut den boken . jag läste allt är mitt fel, allt är mitt fel förståss , ja så hette boken och den va bra inte mer än bra men ja bra haha xD Är en vanlig tonårsbok den får nog betyg 3 av 5 .. Jag gillar mer dramatiska böcker typ som Om jag kunde drömma , godnatt mr tom och klockan 10 31 på morgonen i khao lak (stavning?) det är mina favoritböcker .. och systrar i jeans också.

Om jag tycker en bok är bra så ågr jag in i den helt och hållet , det ända jag gör är att läsa och att prata om den boken vad karaktärerna gör och vad som händer, så har jag läst ut en bok på 500 sidor på två dagar :O  Helt sjukt att det kan gå så fort .. det är just därför jag väntar med att läsa förtsättningen av twilight böckerna för att då tar det slut så himla fort ..

När jag läste systrar i jeans böckerna på ett lov , jag tror det va jullovet??... jaja skit samma , då så kunde jag inte vänta tills skolan började så jag kunde gå till bibloteket där och låna resten av dom böckerna så jag stack till stora biblan och lånade dom och sen läste ut alla tre böcker på 1 vecka ..

Så därför tänker jag inte läsa när jag hör din röst förens filmen komme ut hihi :) Nä nu måste jag ta av mig denna tröja för jag får huvudvärk av lukten haha , har aldrig varit med om detta att en tröja luktar så stark "nytt" elr vad man ska säga , får slänga den i tvätten så den luktar lite bättre då haha XD





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0