Sovmorgon

Moa och jag vaknade kl 1 idag ! INTE BRA ! sover bort hela dagen jue :S men vi har iaf ätit frukost , äggmacka och juice gott!

Ja vet inte vad vi ska göra idag blir väl att slappa , just nu tittar vi på nått medie program , ganska bra faktiskt .

Helt plötsligt blev jag sugen på att åka in till stan och prova massa kläder fula elr snygga allt för skojjs skull ;) Får se om jag kan få med moa på det men eftersom vi vaknasde klockan ett känns det onödigt att göra nått, det tar ju tid att göra iordining sig ... Nä nu ska jag inte vara så tråkig och negativ haha xD

Vi får se vad som händer puss puss <3



Gammal bild på mig moa och moas lillasyster alva <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0