Bilder från min första tävling !

Idag blev man klar lite längre i skolan än väntat .. nae inte kvarsittning utan jag glömde mina uteskor i gympasalen och då hade våran idrottslärare redan låst dörren in till hallen så jag fick gå med mina inneskor kritvita pumaskor ute och inne i skolan och dom bara lyste upp haha xD och det passade inte alls till min svarta vinetjacka och svarta väska haha xD och så hörde man folk när jag emma och shenga gick förbi : Sånna skor hade jag på innebandy dagen.

Haha så himla kul !

Vi hade också beeptest idag .. det gick inte så bra för mig , det gick sämre än förra gången , usch vad jobbigt det är men jag får inte springa så snabbt i början som jag gjorde denna gången .. för då blir man så trött av att ruscha och stanna ruscha stanna .. men men det är ju inte ända gången vi gör beeptest :)


Nu ska jag byta om till och så blir det gymnastik träning snart ! har inte tränat på hela lovet så det ska bli riktigt kul !

Puss puss<3




Haha kolla håret , värsta svängen vid topparna xD



Hanna våran tränare gör ordning mitt hår :)



År 2005 ! :)




Jag är den blonda som sitter ner :)



hela laget ! jag står nån stans i hörnet tror jag .. xD

Kommentarer
Postat av: Anonym

shiet va liten du va ^^(L)

2009-02-24 @ 19:36:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0