Dagen och nu sova !

Den här dagen har gått ut på att gå runt och vara övertrött men ringar runt ögonen , naerå men nu är jag så trött så jag vet inte vad jag ska ta mig till :O Men vi hämtade klänningen som jag inte ska visa er än det blir som en överraskning till sommaren haha xD

Jag ser massa saker jag vill köpa och emma kunde inte ens titta på kläderna fär då skulle hon få ångest över att hon inte har några pengar så hon kan köpa allt hon vill ha , haha

Imorgon är det beeptest oxå ! vi har haft det en gång tidigare och det gick bra men jag är ändå super nervös , usch , det hugger till av nervositet i magen så fort jag tänker på det !

 Va beredda på värsta bildbomben nu från idag !











Jag blev så trött på mitt hår så jag desperattvättade det ;)



Våran smet xD








Kommentarer
Postat av: MoaSve

<3

2009-02-23 @ 20:55:46
URL: http://moasve.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0