Twilight <3

Asåå herregud ! det här är helt sjukt egentligen , hur man kan bli så
besatt av något som en film och en bok ... Jag har alltid varit en sån
som små skrattar åt typ dom tjejer dom står och gråter vid t.ex Johan Palm
men nu förstår jag lite iaf hur dom känner , jag är inte helt ensam heller kan
jag säga dom flesta tjejer i min skola är helt galna haha xD

Jag såg filmen först och tyckte den va jättebra , sen läste jag boken
då blev det allvarligt haha naerå men jag blev/ är helt galen i allt som
har med twiligtht att göra .. ni ska se mina skolböcker och pärmar i skolan
som är nerklottrade med ord , meningar, låtar från twilight

Haha men gud vad töntig jag är haha -.- jag måste sluta vara så här asså
men jag vill ha alla böcker iaf, men jag vet inte om jag ska se andra filmen
före jag läser boken , vill ju inte bli besviken på filmen liksom....men andra
filmen kommer ut i november och jag vet inte om jag kan vänta såååå
länge .. ååh beslutsångest asså ! :S

Jag får sova på saken haha men än ska jag inte sova ska ju kolla alla
"storbloggar" nu

          

     


Dom  3 bästa Twilight låtarna :

1. Iron and wine - flightless bird and american mouth
2. Robert Pattinson -  Never think
3. Robert Pattinson - Let me sign

Sen massa mer men det är top 3 ! xD



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0