Trötter = Jag

Någon som har sovit bra inatt ? - Inte jag iaf ! jag kkunde verkligen inte sovahelt omöjligt , men det beror ju på att jag har suttit ich chattat hela nätterna, vid 1 halv 2 satte jag på en film istället Step up , det va jättelänge sen jag såg den och man blir änna lite sugen på att dansa så jag satt i sängen och höll på och dansade med armarna haha xD

Jag va asså övertrött i min ensamhet , det är liksom inte så att jag brukar sitta ensam på mitt rum och sitta i sängen och dansa med armarna ?! hahaaha xD

Men nu komme emma och shenga och jag har inte atgit på mig byxor än för jag vaknade kl 7 idag :O inte så konstigt men ändå ...!

Dagens outfit kommer idag oxå , kanske ska jag och mina tjejor ta lite kort oxå ;) Vi får se puss puss <3

 
¨Såhär kommer jag se ut i skolan idag xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0