Top model

Tittar på Top model nu , asså ibland kan dom vara så himla taskiga mot varann men man får
ju inte se allting så man vet ju inte vad dom säger elr gör mer mot varann , mina " favoriter är
nog Elina och Analeghi och kanske Majorie

Borde träna på svenska glosorna men jag är så trött nu efter träningen hehe ,
kan dom ganska bra :)Vi har svenska prov till fredag och matteprov snart också
men jag är inte riktigt säker på när och idag fick vi reda på  hur det gick på historia
provet för några dagar sen och jag blev jätte nöjd 24.5 av 27 ! och på fysik provet
fick jag ännu bättre och blev ännu gladare eftersom det va ganska svårt att plugga
till med massa kopplingar o massa :S men jag fick iaf 38 av 41! As GLAD!! :D







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0