Tillbaka !

Jag har inte bloggat på hela helgen ! Fy på mig ! men nu är jag tillbaka , ska till stan nu med moa och shenga , inte emma för hon är i norge och åker skidor .. kan intre säga att jag är avundsjuk åker hellre till varma ställen men jag vet inte riktigt eftersom jag inte åkt skidor sen jag va typ 4?

Men när jag kommer hem ska ni få se bilder från helgen och så ska jag skriva vad jag har gjort xD Nu går infinity på repeat här hemma , det är skönt att vara ensam hemma ibland för då kan man ha musiken på högsta volym och hoppa och dansa runt som en galning och sjunga riktigt högt för en gång skull haha xD men nu måste jag ta på mig jackan och gå till bussen men bloggar när jag kommer hem !

Puss puss <3





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0