Stressad !..

Som vanligt på tisdagar och onsdagar så får jag stressa .. Vi har svenska prov som
jag MÅSTE plugga på idag och så har vi haft skolidrott och sen cykla hem i en
uppförsbacke hela vägen , när jag cyklade pp för backen så flåsade som jag
vet inte vad , hoppades bara på att ingen cyklade bakom mig och hörde mig
flåsa så haha xD men nu måste jag plugga på svenskan om det ska gå bra på
provet...

Sen blir det träning .. hur kommer det gå egentligen ? jag har ju värsta träningsvärken
i magen sen igår men den går nog snart över ..Men jag kommer blogga igen efter träningen
medans jag tittar på Top model , för det är i dag va ? jaja får väl kolla på 3:an kl 8 ikväll
och se om det är nått :) men nu måste jag verkligen plugga hörs sen !






Emma jag och Shenga <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0