Stan

Nu är jag hemma från stan , sa jag förut att vi skulle äta sushi? Vi gjorde inte det iaf för det stängt på alla ställen -.- så vi åt på taco bar istället , sen kollade vi i massa affärer och jag provade kläderna från monki som jag visade på bloggen för ett tag sen , kjolen va jättesöt men bodyn hade inte kommit än tror jag inte för jag såg det inte men men ..

Sen efter att vi kollat i massa affärer så gick ci till karamello ( ett måste när man är på stan ) där köpte vi små ben&jerrys glassar och godis och satte oss på mcdonalds och drack cola och åt godis och glass MUMS!

Sen gick vi till shengas mammas jobb för vi fick skjuts hem ( om skjuts stavas så? ) Nu sitter jag här lyssnar på musik och äter godiset jag löpte som kanske inte är det smartaste eftersom jag såg att det stod mar på spisen som vi ska äta när som helst .. hihi xD















Kommentarer
Postat av: MoaSve

haha va konstigt jag kollad epås henga xD

2009-02-16 @ 20:02:14
URL: http://moasve.blogg.se/
Postat av: MoaSve

haha kolla min skomentar, jag gör ju mellanslagen för tidigt ^^xD <33

2009-02-16 @ 20:05:05
URL: http://moasve.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0