Sorry

Ber om ursäkt för den dåligaste uppdateringen men min data laddare elr vad man ska säga gick sönder så vi va tvugna att skaffa ny sladd.. men nu är jag tillbaka !

Idag hade vi tema dag i skolan , det va inte så himla kul men bättre än vanliga lektioner .. temat va försten vänskap och kärlek så vi fick gå till olika stationer , en station skulle vi köra samarberts lekar och en ställa frågor till killarna i klassen och dom frågor till oss , sen se på friends reklamer och prata om det och det va väl allt tror jag ?

Efter skolan bakade jag scones , bakar det så himla ofta att jag kan receptet utantill nu haha xD sen efter det då glodde jag på tvn tråk tråk .. blev så trött att jag nästan somnade,

Sen blev det plugg till provet imorrn och nu tittar jag på tv ..igen .. men men imorgon blir det inte så trist för då ska vi ha en myskväll tjejorna och jag , längtar as mkt !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0