Hur klumpig får man va ?..

Åhh inte snöö nu ! om det ska vara så här mkt snö så tycker jag det ska vara det i december på julafton inte nu , det är nu man vill ha vår och sommar gröna träd och sol !

Igår kväll låg jag och tänkte på vad jag skulle ha på mig och vilka skor , och sen när man vaknar och ser dom största snöflingor på väldigt länge förstörs hela outfiten , typiskt !

Snart blir det fläskfilé och pommes gött , och kanske ett varmt bad för jag fryser hur mycket som helst 

Kom på en sak jag skulle berätta , idag på sista lektionen i skolan som är elevens val ( jag har idrott) så skulle jag ta en innebandyboll som typ fastnade i handbollsmålet och så passade jag en i mitt lag men vad jag inte märkte va att jag fastnade med foten o målets nät så när jag skulle gå där ifrån så stupade jag rätt ner i marken haha xD, det slutade med att jag satt på golvet och garvade hur mycket som helst med linn och emma haha xD



Kolla vad mycket snö , och det va mycket mer i morse

Kommentarer
Postat av: linnw

fy tusan vad roligt det var , man fick ju damp !

så otroligt söt äru , älskar dig (L)

2009-02-08 @ 10:09:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0