Så himla trött ...

Moa och jag har varit väldigt flumma idag kan jag lova haha xD men vi skyller på att vi var/är trötta idag , efter alla muffins låg vi ner på golvet och skrattade hela eftermiddagen , medans emma o shenga planerade deras lilla mys kväll alla fyra ska va med på :)
 
Nu ska jag tvätta mig och borsta tänderna för jag är så himla trött ! och så vill jag påpeka att jag har världens träningsverk i benen och i magen kunde knappt ta mig ut våran extremt stora soffa nyss haha xD

Hoppas det går över tills på söndag då nästa träning är .. men imorrn är det iaf sovmorgon till kavrt över 9 , så himla skööönt att få sova ut det behöver jag ! så på med hörlurarna och hopp i säng är det som gäller nu så ses vi imorrn !





     Jag och emma <3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0