Popcorn och Twilight

Nu har jag läst ett tag och den boken va la bra elr jag har typ läst halva boken nu den va inte så lång men den är helt okej , det handlar om en tjej som ska börja sjuan och så har hon en kompis som heter maja och dom har alltid vart kompisar men nu i sjuan så tycker hon som det handlar om sophie att dm måste sluta larva sig och vara töntiga så hon blir en helt annan tjej , asså typ en vanlig tonårsbok.. :) ... åhh vad det kliar i örat helt plötsligt ... aja nu är det popcorn och twiligth som gäller ! Har tappat räkningen på hur många gånger jag har sett den underbara filmen nu , önska att det vore verklighet fast jag va bella då såklart ;) Kolla vilka fina illustrationer denna tjej har gjort på robert pattinson !












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0