Plugg.. plugg.. plugg

Klar ! jag överlevde haha xD naerå det va inte så jobbigt det gick ganska snabbt , det va inte så svåra saker vi skulle kunna , det va mest sånt som vi har gått igenom hela tiden känns det som... Har på mig väldens gamlaste "fjällentröja" , en sån där man hr i fjällen typ från 80-talet , varm och mysig är den iaf , tror det är pappas gamla haha xD

Lyssnar på Robert Pattinsons låtar nu . att man aldrig kan tröttna på dom asså ! jag har lyssnat på dom hur mycket som helst men tröttnar aldrig..Emma och jag blev helt galna idag på engelskan för att vi började prata om olika Twilight scener som vi tycker är dom bästa och kollade på bilder på mobilen och massa ... Jag erkänner ! jag är en Twilight-Tönt !

 Plugg plugg...

 Bevis!

 



Kommentarer
Postat av: MoaSve

haha hela pärmen är det fullt av twiligt-texter och sen i typ mitten står det oma-baloa x'D



<3

2009-02-10 @ 15:58:01
URL: http://moasve.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0