överskottsenergi ...

..helt plötsligt blev den tråkiga lördagen superkul haha allt pga musik och shenga som fyller 14 idag! grattis hjärtat !<3 undra varför det blir så här att jag sitter och sjunger till alla låtar jag hör och hoppar runt helt plötsligt från att tycka allt är tråkigt , men det är ju bara bra asså ! det borde vara så här hela tiden tycker jag .. om ni vill hoppa runt och gapa lika mkt som jag ( haha ) så kan jag ju skriva några låtar som jag lyssnar på ..

Muse - super massive black hole
Rihanna - shut up and drive
Taylor dayne - tell it to my heart
Cat deluna - Calling you
Kanye west - love lockdown
Kanye west - heartless
Hanson - mmmbop
Britney spears - circus
Beyonce - single ladies
Beyonce - Radio

Det va några iaf



Grattis Shenga !! puss puss <3





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0