One more word and you won't survive

Nu har shenga gått jag jag måste plugga nu .. Tråk har ingen lust att sätta mig framför TUSEN engelska böcker . Men det är ett måste eftersom vi har prov på fredag igen ... Jag kollade på vårat schema med prov o sen kollade jag på dom andra klassernas schema och dom hade hälften så mkt prov som vi hade , hur orättvist är inte det ?

Men det är ju egentligen bara bra i längden .. Emma har föresten läst ut andra boken ( När jag hör din röst ) och tjatar om att jag ska börja läsa den men ICKE ! jag tänker inte bli besviken på filmen sen när den kommer ut i november , för dom som inte vet så är det andra boken och filmen efter Twilight <3  jag pratar om ..

Snart kommer emma med mina jeasn tights och jag måste måste plugga nu , lägger in en dagens outfit sen Puss<3










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0