Om fredagen den 13

Fredagen den 13 var INTE en otursdag !! det kan jag lova utan typ en av dom bästa dagarna på jättelänge , men jag kan tyvärr inte säga varför ... men sen på kvällen blev den ännu bättre ! Moa och jag åkte in till stan direkt efter skolan och moa klippte sig , sen gick vi till monki men va så himla hungriga att vi åkte hem nästan direkt .. så det blev inget titta i affärer direkt ..

Men sen när vi kom hem bytte vi till mys kläder och gick till emma där oxå shenga va , där fick vi mat och lyssnade på 80-talslåtar hoppade runt och sjöng gjorde vi också , sen såg vi på mirrors , ganska bra skräckfilm men slutet va inte bra , sen pratade vi o satte på nästa film en komedi som va så dålig att vi stängde av och satt och pratade till kl 4 xD

Jag älskar mina tjejor mest !!



Tjejorna som äter .



Kolla emmas blåmärke på armen !



Våra Ben&Jerry's glassar !



Kolla mina röda kinder, dom bli jämt sådär röda på kvällen och det bränns ! xD



Trötta ?? haha xD




Kommentarer
Postat av: emmapemma

knarkare = jaaag ? oO OMG

du kunde ju åtminstone tagit bort mitt ansikte ? xD

hahahaha!!!!

2009-04-13 @ 20:11:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0