Natti natti

Nu är klockan 10 och jag ska sova , gött är supertrött nu , kollade på criminal minds förut. Jag tycker att csi är bäst för criminal minds är så himla hemskt .. läskigt thihi , men egentligen så är det ju så som det är i världen :S

Moa och jag har suttit och letat recept på delicatos havrekaka så vi kan göra dom hemma också för dom finns i vårat uppehållsrum i skolan och dom är as goda ! Vi har ett recept nu som kanske är likadana men vi får la se när vi bakar dom hehe , ska oxå fråga moa ifall jag kan fälja med henne till stan imorrn innan vi ska till emma på myskväll , ska ju prova lite kläder som jag vill ha , men det blir inget köpande bara drömmande eftersom har är pank, fast egentligen inte men alla pemgar går till USA!

men vi ses imorrn puss o kram skumbanan ;)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0