Mys söndag

Sitter här och luktar godis igen ;) skit bra är den body buttern från the body shop , jag är ofta jätte trorr nu på vintern men med den så blir jag inte alls torr värsta bra ! Nyduschad är jag oxå skönt , det är så skönt på söndagar för då har jag först träning kl 9 till halv 12 och sen då när jag kommer hem kan jag bara slappa för träningen är redan gjord så då kan jag gå här hemma och låta ansiktet vila från smink och gå runt med sockar xD

Men söndagar är oxå en jätte bra sag för mig att plugga på också eftersom jag har massa träningar i veckan . okej två träningar i veckan men jag hinner inre ändå ...så söndagar är också en plugg dag ..

Sen bär det av till mormor och morfar för mormor fyllde år igår , samma dag som shenga <3 så det blir väl ett elr fler inlägg när jag kommer hem !






Det vanliga sminket jag har på vardagarna ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0