Monki och H&M

Nu är jag hemma , från stan fick jag med mig en tröja från monki som man kan dra över sig på sommaren på kvällen elr nått , jätteskön är den och pads från h&m . Fast jag köpte inget utan fick av mormor , Tack så mycket mormor !<3

Jag tror mormor och jag gick i alla affärer på hela stan men sen gick vi hem för jag tillslut fick jag så himla ont i fötterna , hemma satt vi och kollade på top model och åt godis som jag köpte på karamello , sen somnade jag. Jag blir jämt så himla trött av att gå på stan .. Sen åkte vi hem hit och nu vet jag inte vad jag ska göra :/

Jo jag vet , jag ska kolla alla andra bloggar nu puss o hej <3







För dom som vill veta kostade den 300 :-

Kommentarer
Postat av: MoaSve

hah håret är överallt xD<3

2009-02-19 @ 22:35:01
URL: http://moasve.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0