Melodifestivalen

Jaha vad tyckte ni om melodifestivalen ?.. själv tyckte jag att det va okej, som vanligt .. men eller hur är karoline of ugglas skön haha xD det va väl dom rätta låtarna som gick vidare tycker jag men asså låtarna är ju inte dom bästa :/

Hoppas att min tand trillar av snart oxå så jag kan äta normalt , kan bara tugga på ena sidan förstår ni .. Jag tuggade på en godis och så knakade det till , sprang till toan och kollade i spegeln och fick se att tanden va i tre delar ! en del trilla av direkt och en annan för ett tag sen nu är det bara en bit kvar .. usch usch , så tjatar folk om att den kommer ruttna :S Sen om några månader blir det tandställning tror jag , läskigt jue min stor syster har det och kommer hem med köttsår i munnen av ståltrådarna i munnen usch säger jag bara ... men hellre det än värsta mellanrummet mellan framtänderna och vridna tänder vid sidorna elr vad man ska säga ...

Nu sitter jag osminkad (skönt) och lyssnar på musik med värsta udda frissen och har ingen aning varför jag ser ut så här i håret men men , om man inte har något annat att göra på lördagskvällen så varför kan man inte se ut så här ..




Kvällens godis ! :)

    

Haha herregud säger jag bara ... xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0