Me and moa are chatting in english on msn xD

Hahah !! xD om man inte har nått annat att göra kan man ju chatta på engelska ? det är vad moa och jag gör iaf .. men ibland blir det typ I'm gonna buy that to "skolavslutningen" haha xD

jahopp vad gör ni då? har inget att skriva föutom det jag skrev nyss så det blir väl inte så mkt mer på detta inlägg haha xD
Jo jag kan säga att jag börjar bli trött , och imorrn blir det träna och springa , ingen gymnastik på lovet förstår ni ;)
Sen måste jag städa .. Åhh vad tråkigt ! jag hatar att städa , det gör väl dom flesta barn elr tonåringar men jag hatar verkligen att städa jag blir gnällig och blir seg och får ont i huvudet .. usch längtar inte till att städa men det är ett måste titta bara på bilden längre ner ..









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0