Jahopp

Nu ska jag läsa lite tror jag , duka ner under täcket , det är så himla kallt jue ! :O

Har på mig nya tröjan och den luktar sådär nytt ni vet? den luktar jättestarkt , elr så kanske jag bara överdreiver men det sticks nästan i näsan haha xD

Vad gör ni då? inte så mkt kanske nu när det är lov , fast alla har ju säkert inte lov hihi :) Är ni oxå så att om ni kanske sitter vid datan elr har gjort nått och sen inte har nått att göra så blir man helt rastlös direkt! jag blir det , om jag tex gått på stan och kommer hem måste jag göra nått direkt annars så står jag bara i vardagsrummet och gör piruetter haha xD elr sätter ner hela händerna i marken vid tårna med sträckta ben och går så i trappen ?

Ja där har ni lite tips på vad ni kan göra om ni inte har nått att göra haha xD



Saknade emma och jag på SOMMAREN !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0