Hemma och mätt !

Guuud va mätt jag äärrr!  på kalaset va det trevligt vi åt först och sen tittade vi "barn" på film som julia hade fått det handlade om några hundar , den va inte så jättebra men men , middagen va ris med kyckling sallad och vitlöksbröd , skit gott va det ! sen till efterrätt va det limepaj oxå jättegod

Hände en liten pinsam sak typ direkt när vi kom ... Åsa hon som vi va hos som fyllde år hade bjudit sina 3 kompisar oxå så när en av hennes kompisar kom sa mårten (min låtsasspappa) att hans fru och vi andra satt i andra rummet så vi kunde hälsa på varann men då hade alla andra förutom jag gått till ett annat rum så när hon , kompisen kom in för att hälsa så va bara jag där inne och när jag gick fram och hälsade så kollade hon komstigt på mig , jag trodde först att det va min glugg mellan tänderna hon kollade på men det va för hon trodde att jag var mårtens fru haha men min mamma va ju i andra rummet så hon fattade sen haha xD





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0