hemma efter träning ...

Nu är jag hemma efter träningen .. sitter och äter nacho chips ;) as gatt jue om man är sugen på nått .


På träningen gick det bra , i slutet va jag så himla trött efter all styrka att jag skrattade åt allt och alla haha XD
Jag och sissel garvade jättemkt så vi låg ner på golvet xD

Okej detta inlägg har tagit mer än en timma att skriva för att fiia ringde mig så vi har snackat lite om helgen och så säger fiia sähär :
Fiia: Han i narnia 2 är as snygg !
Jag : aa jag vet !
Fiia : och han bryter på spanska elr nått också !
Jag : ja då får man lyssna extra noga på vad han säger. Haha xD

Fiias och min humor på topp asså ! xD Men ni kanske inte fattade men men , måste hoppa in  i duschen , har inte gjort det än blir ju avbruten hela tiden ! haha xD

Herregud vad mkt jagt skriver : haha xD hela tiden skriver jag så ! :)  puss <3

Blogg.se dampar just nu så det blir inga bilder till inlägget men ni överlever , jag lovar ! xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0