hemma..

Nu är jag hemma igen .. Vi fick jättegod fika hos mormor och morfar , massa kakor och tårta MUMS!  Skulle ju egentligen plugga idag men njaa det blev inte så. Jag har ju en dag imorgon också , justdet ja då ska jag o tjejerna ta nya kort eftersom vi inte vart så nöjda med så många bilder vi tog förra måndagen. Måndagen är en dag då alla kan va i veckan och det passa jättebra eftersom vi slutar vid 2 den dagen så det är jättebra !

Måndagen är den dag då vi slutar tidigast , på fredagen då man vill sluta tidigt så slutar vi vid .. ja .. halv 4 typ , fast det blir nästan aldrig så eftersom vi har idrottsprofil och vi slutar alltid tidigare , det är bra haha xD

Föresten det är många som fyller tät inpå varann nu : Shenga , Melissa och mormor .. många kalas ;) Men på fredag ska emma och shenga ha en myskväll som jag redan har berättat men men .. det ska bli jättekul tycker jag längtar ! och då ska alla ha varsinn Ben & Jerrys glass, jag har ska ha cockie dough om det stavas så ?? iaf den är jätte god !


 
Och jag som inte gillar glass egentligen !






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0