Hallon & glass

I skolan idag åkte vi skridskor , men jag har inga så det blev att gå en promenad med emma och nårgra fler , emma och jga pratade vad vi ska göra i usa och hur kul vi kommer ha !!

Jag tänkte inte på att vi som inte har några skridskor skulle gå en promenad så jag hade mina typ sneakers typ om man kan kalla dom det ?.. och dom sitter nu på elementet och torkar , usch vad blöta fötterna va jag kände inte om fötterna va kalla elr varma :S

Nu äter jag glass och hallon , om man inte har ben&jerry's får man ta det man har hemma , med det är ju nästan lika gott jue !

Ska träna idag oxå och nu ska jag plugga glosor , det är den ända läxan i veckan , Skönt !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0