God dag

Hejsan hejsan , nu är jag vaken haha naerå jag vaknade vid ..??... när va det  typ vd 12 elr 1 nån stans där emellan va det iaf , jag satte igång att baka scones som vanligt thihi :) sen satt jag och kollade på tv , gjorde iordning mig och nu sitter jag här vid datan och lyssnar på 80-talslåtar , blir så jäkla glad av dom låtarna ..

Plockade ordning på rummet oxå , det behövdes och jag överlevde haha med musik på högsta volym, sen blir det träning på gymmet med mamma och emelie och linus kanske om dom ska med ?

Ringde emma igår som satt på tåget till norge , jag pratade i mobilen eftersom vi har nån spärr så man inte kan ringa till mobiler på våran hemtelefon så där satt jag i en halvtimma och pratade med emma tänkte inte på att jag pratade i mobilen förens mamma sa till att jag inte skulle prata för länge i mobilen , och sen säger emma : Oj då jag är ju i norge nu oxå .. Opps ! haha xD





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0