Fredag!

Jahopp nu va det fredag .. och det betyder att jag bara ska vara hemma och slappa jag har varit väldigt trött denna vecka ..Inte skönt alls men nu är det helg och imorgon blir det att hitta på nått med emma efteratt hon har sålt toapapper

Haha ! xD det låter lite roligt ... men hon säljer det för att få in pengar till handbolls föreningen , inte bara hon ska jag ju påpeka också utan hela laget :)

I skolan idag hade vi svenskaprovet som jag har skrivit om så mkt i bloggen känns det som .. det gick jättebra mkt lättare än vad jag trodde att det skulle vara men nu idag fick vi planering inför nästa prov .. åh vad mkt prov vi har känns det som och sen i 8:an då masssa prov jue ! då komme rjag inte hinna göra annat än plugga känns det som ..

Dagens outfit:

Jeans från Monki
Linne från H&M
Tröja från Monki


 

Kommentarer
Postat av: malin

Skit, va snyggt! Jättefin bild också :D

2009-03-03 @ 09:08:29
Postat av: sandra

sjuukt snygga jeans :D

2009-04-24 @ 22:04:46
URL: http://whiteassnow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0