Eyes on fire

Sitter här vid datorn , ska snart sova efter att jag har lyssnar klart på alla Twilight låtar. Ikväll så har jag ätit massa godis gött gött .. och tittat lite på lets dance men inte mkt , är faktiskt inte så intresserad :/ sen ringde jag min lillasyster i gbg som fyllde 5 år idag ! Grattis till min lilla sötis pluttinutt

Melissa ( min lillasyster) går också i dans och jag fick ett mms från hennes mamma ( min låtsassmamma) när hon dansade .. jätte sööt !! <3

Ja efter det så stod jag och min andra syster emelie i köket och dansade och lyssnade på gamla låtar haha xD och nu har jag hittat ännu mer låtar från twilight elr jag har ju hört dom förut men nu lyssnar jag mer på dom , här är några :

1. blue foundation - eues on fire
2. Paramore - I caught myself
3. Carter burwell - bellas lullaby
4 Yiruma - river flows in you



Emelie och jag <3



Melissa <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0