Dålig "bilduppdatering"

Det blev ingen träning idag :/ så jag följde med emelie och linus och storhandlade på coop men det fanns typ inget där förutom Ben&Jerrys som jag har proppat i mig , så vi åkte till ica maxi istället

Sen blev det greys anotomy .. jag missade att det hade börjat för 2 veckor sen ! Desperate housewives börjar om en vecka oxå så dår blir det mkt tv , men oxå slutspel så jag vet inte vart jag ska titta på tv ? hälften av familjen vill se olika serier och andra hälften vill se slutspelen så det blir väl att hälften får sitta i sängen haha xD

Jag köpte cheescake brownie och cookie dough men jag tycker fortfarande att cookie dough är den godaste av dom ben&herrys jag har smakat .. Jag och tjejerna har bestämt att vi ska ge ben&jerrys i julklapp istället för choklad eftersom det inte är bra för våran hy ;)

Såg en reklam nu på tv om ett program där kändisar ska springa en extrem hinderbana , ser skitkul ut haha xD det måste jag se !

Nu ska jag titta vidare på tvn och datorn puss o hej <3

Förlåt för dålig "bilduppdatering" ska bli bättre på att ta bilder :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0