Bio med mammi !

Jahopp , det blev bio med mamma idag .. Vi såg filmen mammut , den va väl sådär faktiskt , innan vi tittade på bion åkte vi in till ikano och tittade lite hittade en superfin klänning som jag ska ha på skolavslutningen ( jag vet as tidigt men ändå)
och på bröllopet i usa ! En rosa liten sak är det :D

Vi träffade shenga och hennes mamma på ikano oxå , dom hade shoppat lite ;) sen åkte vi och tog ut biljetterna och satte oss på steve's och fikade , kladdkaka med varm choklad och grädde MUMS! Sen vidare till karamello ! köpte lite godis.. och måste bara säga en sak : kvinnan som satt bervid mig luktade häst jättemkt häst xD Man kanske ska byta jacka som man har haft i stallet när man ska gå på bio elr gå på stan , tycker jag iaf ;) 

Om mammut :

I en lysvåning i ney york bor det unga paret ellen och leo och deras åttaåriga dotter Jackie. Leo är skapare av en framgångsrik spelsajt på nätet och har ramlat in i en värld av pengar och stora beslut. Ellen är kirurg och jobbar med att rädda liv. Båda föräldrarna är uppslukadeav sina arbeten och dottern jackie umgås mest med familjens filippinska barnflicka gloria, något som får ellen att tvivla på sina livsval. När Leo åker på en affärs resa till thailand påbörjas ett förloppsom får dramatiska földer för alla inblandade.

Så stod det på sf hemsida men egentligen får man genom halva filmen följa glorias barn i filipinerna oxå , och det blir inga fälder av vad leo nu gjort i thailand ... egentligen så den va ju inte som man förväntat sig ;)

Nu ska jag borsta tänderna så slipper jag göra det när jag är super trött Vi ses pusspuss <3










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0